Werken bij ProRail
Corporate

“Welke keuze wil jij maken? Werken doe je om geld te verdienen. Dat ook. Maar bij ons werk je vooral om ook maatschappelijk iets te betekenen. Samen met 4000 andere bouwers, Willy wortels, dromers, horizonverbreders en game changers kan jij pionieren.”

 

Bovenstaande tekst is een fragment uit een voice-over tekst van de hoofdfilm voor de Werken Bij Prorail campagne. En dat stukje tekst zegt best veel. Want natuurlijk is het mooi om voor Nike, Apple of Tesla te werken. Maar om bij een ‘typische’ corporate-klant de ruimte te krijgen om op deze manier te stoeien met copy, te experimenteren met formats en stevig te discussiëren over de juiste tone-of-voice vinden wij veel spannender.

 

Deze films zijn slechts één van de vele onderwerpen die we voor ProRail mogen verfilmen. En we zijn nog lang niet klaar met elkaar. Combineer een stoere communicatieafdeling met een ervaren HR-team en een sterk campagnebureau (Ogilvy). Doe er een flinke dosis Big Shots bij en je krijgt wat je verdient: de afgelopen jaren zijn de bekendheid en het imago van ProRail flink verbeterd.


 

 

 

Client
Agency
Giorgia Cardillo
Giorgia Cardillo, Client Service Director