Kaans Stream Store
Campaigns

Binnen één week 50 duizend winkelbezoekers uit 124 landen. Kaasboer Jan Kaan mocht niet klagen toen we samen met Buutvrij en ABN AMRO zijn winkel omtoverde tot ‘Kaans Streamstore’ – ‘s werelds eerste webwinkel waar je via een livestream Zacht Belegen Beemster of Boer’n Trots kon bestellen.

 

De campagne werd aangejaagd met een film waarin kijkers kennismaken met Jan Kaan. Daarnaast geven ABN AMRO’s retailexperts in een verdiepingsfilm context over de actie en blikken we in een making-of terug op het resultaat van de Streamstore. Wij zijn Boer’n Trots op het resultaat🏆

Awards

– Gouden Lovie Award – Retail & Shopping
– People’s Lovie Award – Retail & Shopping
– Bronzen Esprix – Financial
– Golden SABRE – Business to Business
– Beste Social Media Awards – Beste Livestream
– 4 ADCN nominaties
– 4 SpinAwards nominaties
– 2 Webby nominaties

Making of

Casefilm

Client
Agency
Director
Joris Dommels
Views
2,4 mljn
Sjoerd van Renselaar
Sjoerd van Renselaar, Account Manager