Hoe klantvriendelijk zijn AH bezorgers?

Het Albert Heijn van nu en de toekomst is niet alleen de moderne supermarkt om de hoek, maar ook dé bezorger van boodschappen aan huis. Daarom zoekt Albert Heijn continu bezorgers. En dan niet zomaar bezorgers, maar klantvriendelijke, betrokken en slimme bezorgers die kunnen rijden als een baas.
 
Albert Heijn werkt iedere dag keihard aan waarden als respect, betrokkenheid, trots, collegialiteit en passie. En als bezorger ben je natuurlijk één van de belangrijkste uithangborden van die waarden. Deze beloften kan je uitdragen in allerlei comunicatiemiddelen, maar het is veel sterker dit op authentieke manier te bewijzen.
 
Onze vrienden bij creatief bureau Nine Thirty kreeg van Albert Heijn de mooie opdracht om dit bewijs te leveren met een reeks opvallende video’s waarin de bezorgers van Albert Heijn op hilarische wijze op de proef werden gesteld. Deze ouderwetse pranks hebben wij hebben vastgelegd met verborgen camera.
 
Samen met Nine Thirty hebben we goed gekeken naar de basis van hun concept en deze vertaald naar twee aansprekende video’s, waarin we twee bezorgers hebben verrast met de levering van hun leven. Een bezorger belandde onverwachts in een keukenstudio waar een kookprogramma werd opgenomen, de ander mocht een clubje zéér enthousiaste motorrijders van alle ingrediënten voor een barbecue voorzien.

 

Meer zien?

Social Teasers


 

 

 

Client
Agency
Regisseur
Martijn Kranenburg
Sjoerd van Renselaar
Let's get in touch!
Sjoerd van Renselaar, Client Director