Drie wijze lessen van Marketingbazen
Series

Marketing is een prachtig vak. Van strategie naar creatie, tot media en activaties: er zijn duizenden wegen naar Rome. Maar het is ook meer dan ooit een vak waarin je álles lijkt te moeten beheersen en alles te moeten weten van nieuwe technieken platformen en consumentengedrag. Dan helpt het om soms even terug naar de basis te gaan. In Marketingbazen onthullen toonaangevende marketeers de belangrijkste principes van hun marketingstrategie aan de hand van hun eigen producten. En wat is leuker dan een kijkje in de keuken bij succesvolle merken?

 

Daarom heeft Big Shots de nieuwe serie Marketingbazen gelanceerd in samenwerking met NIMA Young Professionals. Iedere aflevering vragen we een marketingbaas(-bazin) van een toonaangevend merk naar drie essentiële lessen in marketing & communicatie. De catch: hij of zij of zij moet het uitleggen aan de hand van producten en praktijkvoorbeelden uit zijn of haar eigen bedrijf.

 

NIMA Young Profs

Nima Young Professionals inspireert young marketing professionals onder andere door een kijkje in de keuken van A-Merken tijdens de Top Marketing Tours events. In 2019 zijn ze te gast bij Blijdorp, Jumbo, Nationale Nederlanden en KLM. Lid worden, en hun evenementen bijwonen? Kijk hier voor meer informatie.

 

#002: Astrid Kortekaas – Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie bij Diergaarde Blijdorp

Hoe maak je van Diergaarde Blijdorp de best bezochte diergaarde van Nederland? Hoofd Marketing, Communicatie en Educatie Astrid Kortekaas geeft drie lessen Blijdorp-marketing in een nieuwe aflevering van Marketingbazen.  

 

 

#001:  Ferry Buitenhuis – Campagnemanager bij Hema

Wat maakt HEMA nou echt HEMA? Hoe hou je één van Nederlands meest iconische merken herkenbaar en toch vernieuwend? In de nieuwe serie Marketingbazen, geproduceerd door Big Shots i.s.m. Nima Young Professionals, geven de beste marketeers van Nederland superslimme inzichten aan de hand van hun eigen producten. Met als primeur; Ferry Buitenhuis, campagnemanager bij HEMA.

 

Client
Agency
Director
Harm Teunisse
Sjoerd van Renselaar
Sjoerd van Renselaar, Client Director