Chicks love Diks
Campaigns

Toen de heren van autoverhuurbedrijf Diks tijdens de eerste meeting ontvankelijk bleken voor lullige grappen over hun achternaam, wisten we dat we aan de slag konden.

 

We maakten deze schaamteloze promotiefilm, getiteld ‘Chicks love Diks’ vol met foute woordgrappen, belachelijke scenes en een duidelijke knipoog naar ‘One dollar shave club’ in ruil voor een 2-jarig leasecontract.

 

Zonder enig budget (en met het gebruik van verhuiswagens als crane), werd de film een doorslaand succes met bijna 1 miljoen views.

 

In de vervolgfilm uit 2016, is de inmiddels bekende familie Diks het middelpunt van een sitcom en wordt een gratis rit in een Bugatti weggegeven. Dit alles ter promotie van de verhuur van personenauto’s.

 

 

Een Bugatti voor niks bij Diks

Client
Agency
Director
Bram Koopman
Elian Wils
Views
1 mljn
El
Sjoerd van Renselaar
Sjoerd van Renselaar, Account Manager