Sign up!

Bamigo – What’s your nature?

Je hebt boxershorts, en je hebt Bamigo. Een merk dat niet bang is om het nét even anders te doen. Wie kent de iconische pandamannen nou niet. En in 2020 is het tijd voor de volgende stap in de evolutie van het merk.

 

Oude liefde roest niet, dus toen Bamigo de uitdaging bij ons neerlegde om mee te denken over de invulling van een nieuwe digital first campagne, liepen we daar als oude vrienden extra hard voor.

 

Briefing

De briefing: een onderscheidende digital first najaarscampagne waarmee Bamigo een serieuze sprong voorwaarts doet op gebied van online marketingcommunicatie. Dus ontwikkelden wij een campagne gebouwd op het Touch Tell Sell  model, geoptimaliseerd voor de belangrijkste social kanalen waar de doelgroep van Bamigo zit.

 

What’s your nature?

De beste inzichten beginnen altijd met een vraag. En zo ook deze campagne. ‘Wat is jouw ware natuur?’ Het antwoord is zo divers als de doelgroep. Er is niet één Bamigo-man. De Bamigo man heeft vele gezichten, en is niet in één type te vangen. Je eigen pad volgen, begint met weten wie je van nature bent. Ben je wild, of juist chill. Loop je met je hoofd in de wolken, of sta je met beide benen ferm aan de grond. Het maakt niet uit, Bamigo dragers weten het. Bamigo is het merk dat iedereen past. Heb je het product aanbod al ontdekt, dan maak je deel uit van een exclusief genootschap. Een groep individualistische, zelfverzekerde mannen, met een neus voor kwaliteit, comfort en duurzaamheid.

 

Assets

Dit Big Idea hebben we vertaald naar een prikkelende campagne film – voor het eerst met Bamigomannen in kleur -, TVC en social cutdowns voor de Touch en Tell laag, en een reeks slimme Sell uitingen, die we mede hebben gemodelleerd op de ‘on the go – lean forward – lean back’ methodiek van Facebook.

 

 

 

 

 

 

Regie
Martijn Kranenburg
Creatie
Martijn Kranenburg
Fotografie
Michiel Rothgans
Gert van de Cappelle
Let's get in touch!
Gert van de Cappelle, Partner @ Big Shots